Pytania (FAQ)

Często zadawane pytania.

 
W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do sklepu ?
Wystarczy napisać do nas na emaila sklep@tery.pl lub zadzwonić pod numer telefonu 16 650 50 10 i przesłać dane dotyczące firmy (adres siedziby firmy, e-mail, numer telefonu, NIP, dane osoby upoważnionej do składania zamówień). Po otrzymaniu tych informacji administrator założy Państwu konto w naszym systemie i skontaktuję się drogą mailową lub telefonicznie podając login i hasło, które umożliwią dostęp do naszego sklepu.
 
Dlaczego muszę podawać dane dotyczące firmy ?
 "Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.
 
Jak się dowiem że jestem już zarejestrowany ?
Po podaniu danych dotyczących firmy, otrzymasz maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym swojego konta.
 
Jak złożyć zamówienie ?
Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie online” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu asortymentu wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć asortyment, który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „zamawiam”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu. Klient ma możliwość wydrukowania faktury Pro-Forma, lub zamówienia które złożył. Fakturę należy opłacić przelewem na numer konta który jest podany na fakturze Pro-Forma . W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, nazwę firmy oraz NIP.
 
W jaki sposób zapłacę za towar ?
 Sklep oferuje następujące metody płatności:
- e-przelewem,
- zwykły przelew bankowy.
 
Chcę kupić towar na raty w Sklepie Internetowym tery.pl. Czy jest to możliwe?
Nie. Obecnie nie ma takiej możliwości w naszym sklepie.
 
Czy w Sklepie Internetowym tery.pl można liczyć na rabaty ?
Rabaty są możliwe do uzyskania przez stałych klientów, zamawiających u nas regularnie. Rabaty są ustalane indywidualnie.
 
Czy można otrzymać fakturę VAT ?
 Oczywiście, każda firma posiadająca u nas konto w sklepie internetowym, będzie otrzymywała przy zakupię fakturę VAT.
 
Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
Towar zostanie doręczony do Państwa w ciągu 3 dni roboczych.
 
Kontakt ze sklepem ?
tel./fax : 16 650 50 10.
 
Infolinia:
663 910 677
16 650 50 10
 
Pracownik sklepu internetowego:
Zapisz się na biuletyn informacyjny
Dopisz
 
Wypisz się
 

 

Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone
Profesjonalny Serwis Komputerowy
Nieruchomość do Sprzedania